מה צריך כדי להצליח בבגרויות?

מה צריך כדי להצליח בבגרויות?

כדי להגיע לתקופת הבגרויות מוכנים ככל האפשר, חשוב להצטייד בציוד הנכון שיאפשר למידה מיטבית מכל הבחינות - גם כלי כתיבה מכל הסוגים שיאפשרו את הלמידה עצמה, ועד עזרים תומכים אך חשובים לא פחות כמו מדפסת מקצועית להדפסה מהירה ויעילה של החומר וכן כיסא נוח המאפשר לשבת בנוחות במשך שעות הלמידה הרצופות והבלתי נגמרות.


אם אתם לא בטוחים איך לצלוח את שנות הבגרויות ובמה חשוב להצטייד, הכתבה הבאה תבהיר לכם לגבי כל מה שצריך כדי להצליח בבגרויות בצורה הטובה ביותר ועם הציונים הגבוהים ביותר!


כלי כתיבה 

כמובן, בראש ובראשונה חשוב להצטייד בכלי כתיבה. כלי כתיבה איכותיים הם מהותיים להצלחה בלמידה ולאחר מכן בבחינות עצמן. רגע לפני החזרה ללימודים בשנת בגרויות, חשוב להצטייד בציוד כלי כתיבה כמו סרגלים (לעתים יש צורך בסרגלים "מתוחכמים" יותר כמו סרגלים גמישים, סרגלים הנדסיים  או מחוגות). 


כמו כן, מומלץ להצטייד בעטים איכותיים שלא מותירים דיו, בעפרונות ובמחדדים וכלי כתיבה המאפשרים למידה יעילה לבגרויות. כדאי להצטייד בכמות גדולה, כך שתמיד יהיה לכם עט או עיפרון מוכנים לשימוש. כמובן, יש להצטייד גם במחברות, דפים וקלסרים על מנת לשמור על סדר ולהבחין בין המקצועות השונים.


מחשבון מדעי

מחשבון מדעי הוא כלי חשוב מאוד בתקופת בגרויות. למעשה, בכל הנוגע למקצועות הריאליים - ממתמטיקה ועד מקצועות מדעיים כמו פיזיקה, ביולוגיה או כימיה - לא ניתן לבצע בגרות בלעדיו! מחשבון מדעי איכותי ומקצועי מאפשר לבצע פונקציות רבות וחכמות, לפתור משוואות בקלות, לשמור נעלמים ובמקרים מסוימים אפילו לשרטט גרפים. 


המחשבון מסייע גם לפתור את כל החישובים הקלים, אחוזים ומשוואות פשוטות. ניתן לומר בלב שלם כי לא ניתן להשלים בגרויות בלי להצטייד במחשבון מדעי איכותי.


מילון "אוקספורד" אלקטרוני
כבר מזמן אין צורך לסחוב את הספר השמן איתכם וגם לא לדפדף בלי סוף בחיפוש בהול אחרי המונח הנדרש. מילונית אלקטרונית אוקספורד - מאושרת על ידי משרד החינוך ללימודים ולבגרויות הינה הפתרון האלגנטי למטרות אלו. המכשיר בגודל של מחשבון עם מסך גדול ונוח לתפעול, ללא ספק יהפוך לעוזר הכי טוב שלכם בדרך להצלחה.



מדפסת

בתקופת הבגרויות, למדפסת יש תפקיד חשוב במיוחד - היא משמשת תלמידים שלומדים לבגרות להדפיס מבחנים קודמים וסיכומים, וכך לחזור על החומר, להתאמן, לתרגל ולהגיע מוכנים ככל האפשר לבחינה. לכן, מדובר על ציוד לבגרות שמוכרחים להצטייד בו. 


אם אין ברשותכם מדפסת, דעו שתמיד כדאי לרכוש מדפסת איכותית ומקצועית, שתחזיק שנים ארוכות ותוכל להתמודד גם עם כמויות גדולות של דפים. מותגים ידועים כמו HP, BROTHER או PANTUM ידועים באיכותם בשוק הבינלאומי. יש לבחור את המדפסת המתאימה ביותר עבורכם - ישנם סוגים שונים של מדפסות באיכויות שונות, בגדלים שונים ועם יכולות שונות, מדפסות צבע מול מדפסות שחור-לבן וכדומה.


כסא משרד

כסא משרדי או כסא גיימינג הוא חשוב מאוד עבור תלמידים שלומדים לבגרות ועבור תלמידים בכלל. תלמידים שלומדים לבגרויות יושבים שעות ארוכות מאוד על הכסא - ולעתים רבות אפילו על הספה או על מיטה - מה שיכול לגרום לכאבי גב וכאבים גופניים שונים. כסא איכותי המותאם לישיבות ממושכות ומותאם לגופו של התלמיד יאפשרו לו למידה ממושכת ורציפה בלי לחוות כאבים ובלי לפגוע בגוף, וכך לאפשר את הלמידה האופטימלית עבורו בצורה הנוחה והמיטבית ביותר.


חזרה ללימודים ולבגרויות? כל הציוד ב"קרביץ"!

מותג קרביץ, שהתחיל כחנות קטנה לכלי כתיבה, הפך במהרה לאחד המותגים האהובים בישראל לקראת החזרה לבית הספר וללימודים.  אם אתם מחפשים כלי כתיבה וציוד נוסף לקראת החזרה ללימודים, תמצאו את כל מה שאתם צריכים באתר קרביץ ובסניפי קרביץ הפזורים ברחבי הארץ. 


בקרביץ תמצאו ציוד איכותי ומקצועי לקראת הבגרויות, מכלי כתיבה פשוטים ומחשבונים ועד מדפסות איכותיות, כסאות ארגונומיים ונוחים וכל מה שאתם זקוקים לו כדי לצלוח את המבחנים בציונים גבוהים!

בחזרה לבלוג